09123666676 - 09123666606

کیسه دسته دار

از انواع کیسه هایی که در فروشگاه ها برای حمل مواد غذایی و محصولات مختلف مورد استفاده قرار میگیرد کیسه دسته رکابی میباشد. کیسه دسته دار به دلیل شکل خاص دسته های خود به این نام معروف شده است. کیسه دسته رکابی مزیت های زیادی را برای خریدار ایجاد میکند. یکی از مزیت های بزرگ کیسه دسته دار در حمل آسان میباشد. برای اینکه بتوانید این کیسه را حمل کنید میتوانید از دسته های آن کمک بگیرید. دسته ها به گونه ای طراحی شده اند که به راحتی میتوان از آنها استفاده نمود. اما هر کیسه دسته رکابی نیز برای استفاده در فروشگاه ها مناسب نیست. کیسه دسته دار باید از ویژگی هایی برخوردار باشد تا بتوان از آنها در فروشگاه ها استفاده نمود: کیسه دسته رکابی باید از کیفیت خوبی برخوردار باشد. بیشتر انواع کیسه دسته دار با وارد آمدن فشار به راحتی پاره میشوند. این پارگی ممکن است در هر قسمت از کیسه رخ دهد ولی معمولا قسمت انتهایی کیسه ها پاره میشوند. کیفیت خوب یک کیسه دسته رکابی ارتباط مستقیمی با متریال به کار رفته در ساخت آن دارد. هر چه متریال با کیفیت تری استفاده شود مطمئنا دوام بیشتری خواهد داشت.دوخت کیسه دسته دار نیز بسیار مهم است. شاید بتوان گفت دوخت بعد از متریال یکی از مهمترین مواردی است که باید در تولید کیسه دسته دار رعایت شود. کیسه دسته رکابی باید تحمل فشار و وزن را به خوبی داشته باشد. هر مقدار وزن وارد شده از قرار دادن محصولات مختلف زیاد باشد نیز نباید هیچگونه انفصالی در دوخت آن رخ دهد.

کیسه دسته دار

کیسه دسته رکابی رنگی نباید از خود آثار رنگ بر روی محصول باقی بگذارد. معمولا برخی از انواع کیسه دسته دار آثار رنگ بر روی محصول به جای میگذارند که باعث ضایع شدن آن میشوند.

کیسه دسته دار به صورت کیلویی و همچنین در سایزهای مختلف به فروش میرسد. هر فروشگاهی ممکن است سایز و همچنین مقدار مشخصی را برای خرید در نظر داشته باشد. برای خرید کیسه دسته دار در هر مقدار و همچنین سایزهای مختلف میتوانید شرکت پارچینه را مد نظر قرار دهید. این شرکت در سایز و رنگ، متنوع ترین کیسه کیسه دسته رکابیرا تولید و عرضه میکند.

پرکاربردترین نوع کیسه که در فروشگاه ها از آن برای حملمحصولات استفاده میشود کیسه دسته دار است. کیسه دسته دار معمولا در فروشگاه هایی کاربرد دارد که محصولات با اندازه کوچک را بفروش میرسانند. مقاوت کیسه دسته دار در برابر فشار بالا است اما اگر محصولات با وزن بالا درون آن قرار بگیرد ممکن است انتهای کیسه پاره شود. همچنین بهتر است از کیسه دسته دار برای حمل محصولاتی که لبه های تیز دارند استفاده نگردد زیرا لبه های تیز ممکن است باعث پاره شدن بدنه و یا کف آن شود.

کیسه دسته دار

کیسه دسته دار نسبت به درخواست مشتری در ابعاد مختلفی تولید میشود اما همانطور که گفته شد از این نوع کیسه میتوان برای محصولاتی که ابعاد کوچک و وزن کمی دارند استفاده کرد. از جمله فروشگاه هایی که از کیسه دسته دار برای حمل محصولات خود میتوانند استفاده کنند فروشگاه های مواد غذایی و مصرفی میباشند. مواد غذایی و مصرفی از حجم کوچک و وزن کمی برخوردار هستند که فشار زیادی را به کیسه دسته دار وارد نمیکنند.

کیسه دسته دار همانطور که از نامش نیز پیداست از دسته هایی برای حمل برخوردار است. این دسته ها بدین منظور بر روی کیسه تعبیه شده اند که امکان حمل محصول را تسهیل کنند. این دسته ها که جزوی از بدنه نیز محسوب میشوند میتوانند با حالت انعطاف پذیری خود فشار و وزن بالایی را تحمل کنند. کیفیت متریالی که برای ساخت کیسه دسته دار به کار رفته است بسیار مهم میباشد. هر چه کیفیت کیسه دسته دار بالاتر باشد میتوان حجم بالاتری از محصولات خریداری شده را درون آن قرار داد و امکان اینکه بدنه، دسته و یا کف کیسه پاره شود بسیار کمتر خواهد شد.

کیسه دسته دار

رنگ بندی کیسه دسته دار متنوع میباشد. خریدار میتواند نسبت به نوع صنف و همچنین سلیقه خود رنگ مورد علاقه خود را سفارش دهد. حتی امکان چاپ نیز بر  روی کیسه دسته دار وجود دارد. آرم، لوگو و یا متن تبلیغاتی را میتوان نسبت به سفارش مشتری بر روی کیسه دسته دار چاپ نمود.

کیسه دسته دار قیمت بسیار مناسبتری نسبت به سایر کیسه ها دارد که از دلایل پر کاربرد بودن آن در فروشگاه ها نیز میباشد. شرکت پارچینه یکی از نام آشناترین شرکت های تولید و عرضه کننده انواع کیسه دسته دار میباشد که بهترین نوع متریال را برای ساخت و تولید کیسه مورد استفاده قرار میدهد. تمامی کیسه دسته دار های تولید شده در شرکت پارچینه از دوخت بسیار محکمی برخوردار هستند که از پاره شدن کف کیسه که یکی از شایع ترین مشکلات کیسه دسته دار میباشد جلوگیری میکند.

نظرات
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
9 / 10
از 6 کاربر