09123666676 - 09123666606

ساک پارچه ای

امروزه از هر وسیله ای برای تبلیغ استفاده میشود. رقابت تنگاتنگی که بین شرکت ها و فروشنده های مختلف وجود دارد باعث شده تا تبلیغات از اهمیت بسیار زیادی برخوردار باشد. در این بین ساک های دستی یکی از ابزارهای تبلیغاتی هستند که کاربرد فراوانی دارند. انواع ساک های دستی وجود دارند که متریال های زیادی برای ساخت آنها مورد استفاده قرار میگیرد. در این بین کیسه تبلیغاتی اسپان باند یکی از ساک هایی است که به دلیل استفاده از ماده ای به نام نان وون در آنها، اینگونه نامگذاری شده اند. کیسه پارچه ای هزینه کمی را برای مشتری ایجاد میکند. نان وون یکی از متریال های ارزان قیمت بشمار میرود  و به همین دلیل است که قیمت تمام شده بگ تبلیغاتی نان وون نسبت به سایر کیسه های تبلیغاتی پایین تر است.

ساک پارچه ای

کیسه پارچه ای

کیسه تبلیغاتی اسپان باند هیچگونه تار و پودی به دلیل استفاده از نان وون در بافت خود ندارد. از چاپ فلسکو و یا اسکرین میتوان برای چاپ بر روی ساک پارچه ای استفاده نمود. ساک دستی سوزنی در تنوع رنگ بسیار زیادی تولید و عرضه میشود. تنوع رنگی گه برای بگ تبلیغاتی نان وون به کار میرود در سایر کیسه های تبلیغاتی وجود ندارد.

کیسه پارچه ای

از انواع روش های چاپ میتوان برای طرح دار کردن سطح بگ تبلیغاتی نان وون و ساک دستی سوزنی استفاده نمود. در بسیاری از انواع کیسه های تبلیغاتی به دلیل نوع متریال این امر میسر نیست ولی ماده نان وون این اجازه را میدهد تا از هر روش چاپی به راحتی استفاده نمود. کیسه پارچه ای بع دلیل خاصیتی که دارد سازگاری بسیار خوبی را با طبیعت و محیط زیست ایجاد میکند. ساک های تبلیغاتی دیگری که وجود دارند اینگونه نیستند و سازگاری خوبی را ایجاد نمیکنند.

برای خرید کیسه تبلیغاتی اسپان باند و ساک دستی سوزنی باید شرکتی را بیابید که بتواند این محصول تبلیغاتی را در رنگ ها و ابعاد دلخواه شما ارائه دهند. ارائه کیسه پارچه ای و کیسه تبلیغاتی اسپان باند در هر رنگ و ابعادی که بخواهید توسط شرکت پارچینه با نازلترین قیمت انجام میشود.

ساک دستی سوزنی

از محکمترین و با دوام ترین نوع کیسه که از قابلیت استفاده مجدد نیز برخوردار است کیسه پارچه ای میباشد. ساک پارچه ای همانطور که از نامش پیداست از پارچه ساخته شده است اما نوع پارچه ای که در تولید آن به کار میرود میتواند متفاوت باشد. ساک پارچه ای و ساک دستی سوزنی به دلیل مقاومت بالایی که دارد میتواند برای  حمل محصولات سنیگن مناسب باشد. تحمل وزن کیسه پارچه ای به نسبت کیسه های پلاستیکی بسیار بیشتر است و لبه های تیز محصول نیز نمیتواند آسیبی به بدنه آن وارد کند.

کیسه پارچه ای و ساک دستی سوزنی از جلوه ظاهری بسیار زیباتری نیز برخوردار است. جلوه ظاهری کیسه پارچه ای قابل مقایسه با کیسه های پلاستیکی نیست. بخصوص اگر از رنگ بندی های متنوع در سلک پارچه ای استفاده شده باشد زیبایی آن دو چندان خواهد شد. قابلیت چاپ بر روی کیسه پارچه ای وجود دارد زیرا این نوع کیسه از جمله کیسه های تبلیغاتی محسوب میشود و میتوان هر نوع طرح و متنی را نسبت به درخواست مشتری بر روی آن چاپ نمود. چاپی که برای ساک پارچه ای به کار برده میشود میتواند به صورت رنگی و یا تک رنگ نیز انتخاب شود و هیچ محدودیتی در این زمینه وجود نخواهد داشت.

ساک و کیسه پارچه ای

کیسه پارچه ای و ساک دستی سوزنی به عنوان کیسه های تبلیغاتی نیز استفاده میشوند. زیبایی پارچه، تنوع رنگ و همچنین چاپ روی آن باعث شده تا فروشندگان از آن برای مقاصد تبلیغاتی نیز استفاده کنند. کیسه پارچه ای به دلیل عمر بالایی که دارد میتواند به عنوان یک تبلیغات بلند مدت نیز محسوب شود.

کیسه پارچه ای به صورت دسته دار تولید میشود. دسته های ساک دستی سوزنی باعث میشوند تا مشتری به راحتی بتواند کالای خریداری شده خود را حمل نماید. دسته های کیسه پارچه ای بر خلاف کیسه های پلاستیکی به بدنه دوخته میشوند که البته این دوخت باید بسیار محکم انجام شود تا در صورت قرار دادن اجسام سنگین داخل آن از بدنه جدا نشود.

اگر به دنبال کیسه پارچه ای با کیفیت بالا و قیمت مناسب هستید بهتر است انتخاب اول شما شرکت پارچینه باشد. شرکت پارچینه یکی از شرکت های تولید و عرضه کننده کیسه پارچه ای ، ساک دستی سوزنی و انواع کیسه های مورد استفاده در فروشگاه ها و سازمان های مختلف میباشد. تنها هدف شرکت پارچینه جلب رضایت مشتری و گام بر داشتن در مسیر تولید کیسه های با کیفیت میباشد.

تولیدی ساک پارچه ای

گروه پارچینه از مجموعه های فعال در زمینه تولید و فروش ساک پارچه ای و همچنین کیسه پارچه ای ، چاپ ساک پارچه ای ، ساک دستی سوزنی، تولیدی ساک پارچه ای می باشد که بصورت سفارشی و با بهترین قیمت می توانید سفارش خود را تنها با یک تماس ثبت نمایید.

ساک ها بخصوص ساک پارچه ای که امروزه برای حمل کالای خریداری شده از سوی مشتریان مورد استفاده فراوانی پیدا کرده است توانسته جایگزین نایلون ها و کیسه های پلاستیکی شود. ساک پارچه ای همانطور که از نامش پیداست از پارچه در ساخت آن استفاده شده است که البته نوع پارچه به کار رفته در تولید آن نیز با دیگر پارچه ها متفاوت می باشد. ساک پارچه ای از پارچه های بسیار مقاوم تولید می شود که می توانند به خوبی وزن کالا و محصول را تحمل کنند. در تولید کیسه پارچه ای از دوخت بسیار مقاومی نیز استفاده می شود که می تواند از پاره شدن ساک در حمل اجسام سنگین خوداری کند. ساک پارچه ای علاوه بر اینکه می تواند برای حمل کالا مناسب باشد به نوعی یک ابزار تبلیغاتی نیز محسوب می شود و می توان گفت که همین تبلیغاتی بودن آن است که باعث شده تا کاربرد آن  افزایش  یابد. کیسه پارچه ای ها از قابلیت چاپ بر روی خود برخوردار هستند که در نتیجه می توان بنا به سلیقه مشتری هر نوع محتوای تبلیغاتی را بر روی آنها به چاپ رساند.

تبلیغات ارزان قیمت با چاپ ساک پارچه ای  

همانطور که گفته شد ساک پارچه ای نوعی ابزار تبلیغاتی نیز محسوب می شود و می توان هر نوع محتوای تبلیغاتی را بر روی آنها به چاپ رساند. با چاپ ساک پارچه ای می توان مزیت های بیشتری را نسبت به دیگر روش های تبلیغاتی بوجود آورد. یکی از مزیت هایی که با چاپ ساک پارچه ای می توان ایجاد نمود کاهش هزینه های تبلیغات می باشد. روش های متعددی وجود دارند که برای تبلیغات یک برند و یا محصول مورد استفاده قرار می گیرند اما از آنجی که هزینه بسیاری از این روش های تبلیغاتی بالا می باشد بسیاری از صنوف توانایی پرداخت چنین هزینه هایی را ندارند. چاپ کیسه پارچه ای می تواند با هزینه به مراتب بسیار کمتری در مقایسه با دیگر روش های تبلیغاتی انجام شود و نیازی نیست تا هزینه زیادی را بدین منظور یعنی تبلیغات بپردازید. برای چاپ ساک پارچه ای با بهترین قیمت و کوتاه ترین زمان ممکن می توانید با کارشناسان پارچینه یکی از مجموعه های فعال در زمینه فروش انواع ساک دستی و ساک های تبلیغاتی و همچنین تولیدی ساک پارچه ای و ساک دستی سوزنی تماس حاصل نمایید.

با خرید ساک دستی سوزنی تبلیغات گسترده و دائمی را تجربه کنید

یکی دیگر از مزیت هایی که با خرید ساک پارچه ای از نوع چاپ خورده و سفارشی برای صنوف گوناگون ایجاد خواهد شد تبلیغات در سطحی گسترده و همچنین دائمی می باشد. چاپی که بر روی ساک دستی ها انجام می شود از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و  به سختی از بین خواهد رفت. کیفیت و دوام بالای چاپ انجام شده بر روی ساک دستی باعث می شود تا سالها بر روی آن باقی بماند و به نوعی یک تبلیغات ماندگار و دائمی را بوجود خواهد آورد. در برخی از روش های تبلیغاتی تنها در یک مدت زمان خاص تبلغ انجام خواهد شد و بعد از آن باید مجددا هزینه ای برای تبلیغات پرداخت گردد. اما با خرید ساک دستی سوزنی دیگر نیازی به پرداخت هزینه مجدد نخواهد بود و این ساک ها تا زمانی که مورد استفاده قرار بگیرند در نتیجه یک تبلیغات ماندگار و طولانی مدت را نیز به همراه خواهند داشت.

ساک و کیسه پارچه ای

به جنس ساک پارچه ای توجه داشته باشید

در تولیدی ساک پارچه ای از متریال های مختلفی استفاده میشود که البته این متریال ها توسط مشتری میتوانند تغییر کنند. هر چه متریالی که در تولیدی ساک دستی سوزنی مورد استفاده قرار میگیرد با دوام تر و با کیفیت تر باشد در نتیجه به سود مشتری خواهد بود زیرا این متریال ها می توانند طول عمر کیسه پارچه ای را نیز تضمین کنند. برخی از افراد بدون اینکه به این موضوع واقف باشند تنها بر روی قیمت ها تاکید زیادی دارند و به کیفیت اهمیتی نمی دهند چون تصور میکنند که این ساک ها تنها برای یک بار حمل محصول مورد استفاده قرار میگیرند و کاربرد دیگری نخواهند داشت اما این موضوع را در نظر نمیگیرند که این ساک ها میتوانند تبلیغات بلند مدتی را برای صنف ، محصول و برند آنها به همراه داشته باشد. ساک های پارچه ای اغلب با پارچه تولید می شوند که پارچه های به کار رفته نیز از لحاظ کیفی  به درجات مختلفی تقسیم بندی میشوند. دوخت و چاپی که در تولیدی ساک پارچه ای مورد استفاده قرار میگیرند نیز متفاوت است.  تولیدی ساک پارچه ای با دوخت و چاپ با کیفیتی که به انجام میرساند میتواند کیفیت آن را تضمین کند.

عواملی که بر روی قیمت ساک پارچه ای تاثیر گذار هستند

ساک دستی ها همواره با یک قیمت ثابت به فروش نمیرسند و با قیمت متفاوتی عرضه میشوند. برخی عوامل وجود دارند که بر روی قیمت ساک دستی تاثیر گذار هستند که باید به آنها توجه داشته باشید. یکی از عوامل مهم تاثیر گذار بر روی قیمت ساک پارچه ای مطمئنا جنس آن است. جنس پارچه ای که برای تولید کیسه پارچه ای استفاده میشود  بیشترین تاثیر را بر روی قیمت دارد و پارچه های با کیفیت قیمت ها را افزایش خواهند داد. از دیگر عواملی که بر روی قیمت ساک پارچه ای‌ تاثیر گذار میباشد  سفارشی و چاپی بودن آن میباشد. در صورتی که قصد تهیه ساک دستی سوزنی  بصورت سفارشی که محتوای مد نظر شما بر روی آن به چاپ رسیده باشد و یا  در ابعاد دلخواه شما تولید گردد قیمت بالاتری نیز خواهد داشت. بهترین قیمت ساک پارچه ای را از پارچینه که یکی از مجموعه های معتبر تولید کننده ساک پارچه ای، ساک دستی سوزنی و ساک های تبلیغاتی میباشد بخواهید. این تولیدی ساک پارچه ای با توجه به اینکه بهترین متریال ها و پارچه ها را برای تولید محصولات خود به کار گرفته است اما قیمت ها و تعرفه های بسیار مناسبی را نیز برای آنها در نظر گرفته که با انتخاب این مجموعه علاوه بر کاهش هزینه های خود میتوانید با کیفیت ترین ساک دستی را نیز خریداری نمایید.

ساک پارچه ای ارزان را از پارچینه بخواهید

افرادی که اقدام به خرید ساک پارچه ای میکنند همواره بر روی قیمت ها حساسیت زیادی دارند زیرا زمانی که تعداد سفارشات آنها زیاد میشود در  نتیجه هزینه های آنها نیز افزایش می یابد. کمتر مراکزی نیز یافت میشوند که امکان تهیه ساک دستی سوزنی ارزان را برای مشتریان خود فراهم کرده باشند که در واقع  امکان کاهش قیمت ها برای آنها وجود ندارد. اما مجموعه پارچینه با توجه به اینکه خود یک تولید کننده ساک دستی سوزنی میباشد توانسته تا حد چشمگیری با پایین آوردن تعرفه ها امکان خرید ارزان قیمت را برای مشتریان فراهم آورد. ساک پارچه ای ارزان که در این مجموعه عرضه میشود بر خلاف برخی محصولات ارزان قیمت از کیفیت پایینی برخوردار نیست و کیفیت بسیار مناسبی دارد. در صورت تمایل برای خرید از این مجموعه میتوانید با کارشناسان آن تماس حاصل کرده و پس از کسب اطلاعات کامل و دریافت مشاوره نسبت به خرید و ثبت سفارش انواع ساک پارچه ای، ساک دستی سوزنی و به طور کلی متنوع ترین ساک های تبلیغاتی با بالاترین کیفیت اقدامات لازم را انجام دهید.

1مجموع 8 محصول
1مجموع 8 محصول
نظرات
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
9 / 10
از 91 کاربر